četrtek

Klobase, pečena buča in riž

En čuden mix:
  • juha
  • kuhana kranjska klobasa, kuhana hrenovka, popečeni koketi
  • pečena hokaido buča
  • riž
  • solata
EN MIX
Danes sem morala porabiti vse, kar mi je ostalo od včeraj. Tak sem skuhala pol para kranjske in pol para hrenovke. 
V skrinji pa sem imela še pet koketov (piščančjih medaljonov), ki sem jih v ponvi malo popekla. Ravno takrat sem ta mlajšemu sinu pripravljala kosilo in ga hranila, tako da so se mi malo preveč spekli.

PEČENA BUČA
Eno manjšo hokaido bučo sem obelila, odstranila semena in narezala na kocke. Dala sem jih v keramični pekač in začinila s soljo, rožmarinom in olivnim oljem. Spekla sem v pečici.
Zraven pa sem skuhala še malo riža, da ni bi na koncu še kje lačni ostali.

SOLATA
Za solato sem pripravila domači radič in endivijo s krompirjem.

Ni komentarjev:

Objavite komentar