nedelja

Medena rebra, pire krompir in zelenjava s kislo smetano

Tokrat:
  • juha
  • medena rebra
  • pire krompir
  • zelenjava s kislo smetano
  • solata
MEDENA REBRA
V bistvu sem imela kos flama, brez reber. Naredila sem marinado (sojina in ostrigina omaka, sezamovo olje, med, kečap in zenf) ter en čas pustila meso v tej marinadi. Potem sem dala na pekač, dolila vodo in dala pečt. Vmes sem dolivala vodo, enkrat pa sem tudi obrnila meso, da se je z obeh strani zapeklo.

PIRE KROMPIR
Sin si je zaželel pire krompir za jest, ker ga ima najrajši. Treba je deco razvajat, kajne? ;)

ZELENJAVA S KISLO SMETANO
Korenček, nadzemno kolerabo in brokoli sem skuhala v slani vodi. Potem sem odcedila. V ponvi sem na hitro popražila por, dodala kuhano zelenjavo ter še malo popražila. Dodala sem kislo smetano in dobro premešala.

SOLATA
Domača solata (endivija in radič) s koruzo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar