petek

Mesni polpeti, popečen jajčevec in francoska solata

Petkovo kosilo:
  • juha
  • mesni polpeti
  • popečen jajčevec
  • francoska solata
MESNI POLPETI
Mleto meso sem zmešala s soljo, nasekljanim porom in peteršiljem, jajcem in drobtinami. Potem sem jih oblikovala in v ponvi popekla z obeh strani.


POPEČEN JAJČEVEC
Pol jajčevca sem narezala na tanke rezine in jih posolila. Potem sem jih v ponvi na olivnem olju popekla. Na koncu sem jih dala na krožnik in potrosila z na grobo nasekljanim peteršiljem.

FRANCOSKA SOLATA
Korenček in jajca sem skuhala. Potem sem v skledo dala grah (iz konzerve), narezan korenček, narezane kisle kumare in narezane trdo kuhana jajca. Začinila sem s soljo, malenkost kisa od kumaric in majonezo ter dobro premešala. Dala sem v hladilnik za en cajt, da je bila fajn hladna. Mmm, odlična je bila.

Ni komentarjev:

Objavite komentar