petek

Piščančji koščki v omaki, maslen krompir in kuhan brokoli

Petkovo kosilo:
  • juha z rezanci in korenčkom
  • piščančji koščki v paradižnikovi omaki
  • maslen krompir
  • kuhan brokoli
  • solati
PIŠČANČJI KOŠČKI V OMAKI
Pol fileja sem narezala na kocke. V vroči ponvi sem na olju najprej na hitro popražila narezano šalotko. Dodala sem meso, ga solila in popekla. Potem sem zalila z domačo paradižnikovo omako in začinila še z origanom in baziliko. Malo sem še popražila in potem servirala. Odlično.


MASLEN KROMPIR
Na kocke narezan krompir sem skuhala v slani vodi. Odcedila sem ga in mu dodala malo masla in grobo nasekljanega peteršilja. Dobro sem premešala.

KUHAN BROKOLI
Nekaj domačega brokolija (sem ga dobila) sem skuhala na sopari. Mogoče sem ga malo predolgo pustila na vročem, ampak je kljub temu bil dober, pa smo ga z veseljem pojedli.

SOLATI
Pripravila sem kar dve solati, in sicer domačo endivijo in na tržnici kupljen (torej skoraj domač) stročji fižol. Oboje sem začinila z bučnim oljem. Fižolu sem še dodala česen, endiviji pa kuhan krompir. Mnjami.

Ni komentarjev:

Objavite komentar