četrtek

Musaka in solata

Danes:
  • juha
  • musaka 
  • solata
MUSAKA
Danes sem jo naredla po tem receptu in je bila odlična. Krompir sem obelila narezala na debelejše rezine in ga skuhala v slani vodi. Potem sem ga odcedila in malo ohladila.
V ponvi sem na popraženi šalotki popražila še mešano mleto meso, ki sem ga začinila s soljo in domačo paradižnikovo omako. Potem sem ga dala v skledo in v ponvi na hitro podušila naribano bučko, ki sem jo začinila s soljo in origanom. Tudi to sem dala v drugo skledo in v ponvi (še tretjič) popražila narezane šampinjone, ki sem jih začinila s soljo in timijanom. 
Jena posodo sem naoljila in na dno nadevala kuhan krompir. Čez sem prelila mešanico kisle smetane (2 deci), mleka (deci in pol) ter dveh jajc. Potem sem po krompirju razdelila meso, bučke in gobice, ponovno sem prelila s smetanovo mešanico in po vrhu spet nadevala krompir. Čez sem prelila še zadnji del smetane in potrosila nekaj sira. 
V pečici sem jo na 180 stopinjah pekla približno 50 minutk. Potem sem jo vzela ven in še malo pustila stati. Bila je odlična, lepo se je dala rezati in ni vsa razpadla. Čista petka. 


SOLATA
Tako kot prejšnje dni, tudi danes domača endivija in radič s krompirjem.

Ni komentarjev:

Objavite komentar