sreda

Pečena orada, riž in karamelizirana koleraba

Tokrat:
  • juha
  • pečena orada
  • riž
  • karamelizirana koleraba
  • solata
PEČENA ORADA
Dve oradi sem fajn nasolila, v notranjost dala rožmarin in limonov sok ter prelila z olivnim oljem. Potem sem pa spekla v pečici. 
Zelo je bilo dobro, a na morju so bile boljše. 
KARAMELIZIRANA KOLERABA
Rumeno kolerabo sem narezala na kocke. V lonec sem dala maslo in sladkor, ko se raztopil pa še kolerabo. Zalila sem z vodo in dušila do mehkega. Sicer traja en cajt, da se do konca skuha. Kot krompir. Sem skorajda prepozno jo dala kuhat, ampak je vseeno bila pripravljena, do ta čas, ko smo juho pojedli.
Zraven sem skuhala riž, ki mogoče ni glih tipična priloga k ribam, pa je pasal h kolerabi.

SOLATA
Domača solata s koruzo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar