sreda

Losos v smetanovi omaki, valvice in popečena bučka

Tokrat:
  • juha
  • losos v smetanovi omaki
  • valvice
  • popečena bučka
  • solata
LOSOS V SMETANOVI OMAKI
Lososove kotlete sem dala na pekač in jih solila. Začinila sem jih s suhim koprom in prelila s sladko smetano. Potem pa sem vse skupaj spekla v pečici. Zelo slastno.

VALVICE
Ne vem od kod mi ideja, da bi rada te testenine jedla. Res jih zelo redkokdaj kupim. Ampak tokrat pa sem imela fiksno idejo, da jih moram skuhati. Jah, te pa jih sem. Itak.

POPEČENA BUČKA
Kosilo brez zelenjavne priloge mi je zadnje čase zelo pusto, zato sem morala nekaj pripraviti zraven. Pa sem kar domačo bučko popekla in dodala na krožnik. Sicer po izgledu glih ni pasalo zraven, ampak slastna pa je bila.

SOLATA
Domača endivija in radič s kuhanim krompirjem. Pa še za večkrat bo. Na vrtu je namreč obojega v izobilju.

Ni komentarjev:

Objavite komentar