ponedeljek

Gratinirane valvice in solata

Preprosto kosilo:
  • abecedna juha (iz vrečke)
  • gratinirane valvice
  • solata
GRATINIRANE VALVICE
Valvice sem skuhala v slani vodi in jih odcedila. V vmesnem času sem pripravila omako. V ponvi sem popražila nasekljano šalotko. Dodala sem narezano šunko in slanino ter spet malo popražila. Ker brez zelenjave pač ne gre, pa sem not vsipala še grah in koruzo (oboje iz pločevinke, seveda). Na koncu pa sem zalila s sladko smetano.
Jena posodo sem namastila z olivnim oljem in not vsipala valvice in omako. Dobro sem premešala, po vrhu naribala sir in dala v pečico. Pekla sem 15 minutk. Oh, je bilo slastno.

SOLATA
Ker se mi ni dalo po vrtu plazit v tem dežju, sem raje kar v trgovini kupila že pripravljeno solato. No ja, domača je boljša.

Ni komentarjev:

Objavite komentar