sobota

Piščančji žur in kolerabin pire

Tokrat:
  • milijon juha
  • piščančji žur
  • kolerabin pire
  • solata
PIŠČANČJI ŽUR
Piščančja prsa sem narezala na zrezke, solila in na hitro popekla v ponvi. Potem sem jih dala na pekač, obložila z rezinami pršuta in prelila s sladko smetano. Na vrh sem naribala sir in dala pečt. Okusno.

KOLERABIN PIRE
Nameravala sem narediti pire samo iz kolerabe, a sta bile dve (od treh kupljenih) notri neki rjavi in čudni, da sem ju raje kar stran vrgla. Sem pa zato dodala dva krompirja, da smo imeli dovolj pireja.
Vse sem torej skuhala v slani vodi in odcedila. Dolila sem malo mleka, sladke smetane in dodala košček masla. Dobro sem pretlačla in servirala.

SOLATA
Tokrat sem kupila v Sparu kar pripravljeno solato, in sicer zelena solata s koruzo in papriko. Doma sem jo samo zmešala.

Ni komentarjev:

Objavite komentar