torek

Pečenka in bučkin ponvičnik

Tokrat:
  • sv. pečenka
  • bučkini ponvičnik
  • solata
PEČENKA
Včeraj sem dobila tri kose pečenke, ki sem jih v ponvi malo popekla, da so se fajn pogrele. Pa dodala sem še čebulo in zalila z malo vode, da je nastala kao neka omakca.

BUČKIN PONVIČNIK
Naredla sem ga po receptu ohrovtovega ponvičnika. Bučko sem naribala in solila, da je spustila vodo. Tri jajca sem ločla in iz beljakov stepla sneg. V rumenjake sem dodala maslo in jih stepla. Nato sem solila, poprala, dodala nasekljano čebulo in ožete bučke. 
Maso sem vsipala v keramični pekač, ki sem ga namastila in potrosla z moko. Dala sem pečt za dobre pol ure. Zadnjih pet minutk sem po vrhu potrosila nariban sir. Odlično.

SOLATA
Domača endivija in radič z veliko kuhanega krompirja.

Ni komentarjev:

Objavite komentar