torek

Svinjski zrezek, zelenjavni polpeti in solata

Današnje kosilo:
  • juha
  • sv. zrezek 
  • zelenjavni polpeti
  • solata
SV. ZREZEK
Dva zrezka, kareja, sem solila in v ponvi na olju popekla z obeh strani. Nato sem dolila jušno osnovo in še malo podušila. Odlično.

ZELENJAVNI POLPETI
Cvetačo, brokoli in ohrovt sem skuhala v slani vodi, odcedila in ohladila. Ovsene kosmiče sem namočila v vodi.

Zelenjavo sem pretlačla, dodala nasekljan peteršilj in šalotko, kosmiče, jajce in drobtine. Sicer še je masa vedno bila kar mehka, vendar nisem hotela preveč drobtin notri dat.
V vročo ponev sem nalila malo olivnega olja in nanj dala žlico mase, jo poravnala in popekal. Nato sem previdno obrnila, da se je popeklo še z druge strani. Meni so bili zelo dobri.

SOLATA
Domača endivija in radič s krompirjem. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar