nedelja

Pečene perutničke, polenta in stročji fižol v omaki

Današnje kosilo:
  • juha
  • pečene perutničke
  • polenta
  • stročji fižol v paradižnikovi omaki
  • solata
PEČENE PERUTNIČKE
Perutničke sem tokrat samo solila, namazala s sezamovim oljem ter dodala malenkost suhega ingverja. Spekla sem jih v pečici. Bile so odlične.

POLENTA
Pač ta instant varianta, ki je gotova v par minutkah. Nič lažjega kot to, bi rekel Melkijad.

STROČJI FIŽOL V OMAKI
Zadnjič sem si pustila nekaj fižola, ki sem ga danes skuhala v slani vodi in odcedila. V ponvi sem popražila narezano šalotko, dodala kuhan fižol in zalila z domačo paradižnikovo omako. Dodala sem še žličku medu in malo podušila. Zelo je pasalo zraven k polenti, da ni bila presuha.

SOLATA
Domača endivija in radič s kuhanim krompirjem. Solata je seveda z domačega vrta. Nič boljšega kot to, bi rekla jaz. ;)

Ni komentarjev:

Objavite komentar