sobota

Puranji koščki v omaki iz jajčevca, pečen krompir in ocvrta cvetača

Sobotno kosilo:
  • juha
  • puranji koščki v omaki iz jajčevca
  • pečen krompir
  • ocvrta cvetača
  • solata
PURANJI KOŠČKI V OMAKI IZ JAJČEVCA
Puranji zrezek sem narezala na kocke in ga v ponvi na sezamovem olju popražila. Pa solila sem ga. Popraženo meso sem vsipala na krožnik, v ponvi pa popražila narezan por in jajčevec, ki sem ga prej narezala na kocke in solila.
Zelenjavo sem potem zalila z vodo in dušila. Meso sem dala nazaj v omako in skupaj dušila še nekaj minut. Odlično.


PEČEN KROMPIR
Danes je bil dan za krompir. Obelila sem ga in narezala na kocke. Solila sem ga in prelila z oljem, dodala narezano čebulo in dala pečt. Mnjami.

OCVRTA CVETAČA
Pol cvetače sem narezala na manjše dele in spaniral (sine mi je pomagal) ter ocvrla.

SOLATA
Domača.

Ni komentarjev:

Objavite komentar