petek

Gobova juha, domača pica in solata

Tokrat:
  • gobova juha
  • domača pica
  • solata
GOBOVA JUHA
Najprej sem na mešanici masla in olivnega olja popražila nasekljano mlado čebulo. Dodala sem nasekljan mlad česen, nasekljan peteršilj, timijan, narezan korenček, narezan krompir in zamrznjene gobe. Vse skupaj sem zalila s slano vodo in počasi kuhala.
Proti koncu sem dodala malo majarona in popra ter žlico kisle smetane. Odlična je bila. 

DOMAČA PICA
Testo (domače) sem raztegnila, da se je prilegal v pekač. Nanj sem najprej namazala kečap zmešan z organom. Potem pa sem pico nadevala s klobasami (šunka in slanina), gobicami, olivami, artičokami in sirom. Spekla sem in na servirano dala še žličko kisle smetane. Mnjami.

SOLATA
Zraven pa seveda zelena solata z domačega vrta. Našla pa sem tudi tri redkvice, ki so se poleg česna prav tako znašle v solati.

Ni komentarjev:

Objavite komentar