četrtek

Piščančje bedre v jogurtovi omaki, pečena zelenjava in kuhani šparglji

Odlično kosilo (že spet):
  • juha
  • piščančje bedre v jogurtovi marinadi
  • pečena zelenjava
  • kuhani šparglji
  • solata
JUHA
Juho sem si skuhala že včeraj zvečer, ker sem morala tudi meso pripraviti. Kosti in kožo sem dala kuhat, pa seveda še ostalo jušno zelenjavo.
Danes sem juhi dodala še korenček in tisti bolj ta trdi del špargljev in vse skupaj skuhala. Zasipala pa sem z razžvrkljano jajčko. Pa tudi na sveži drobnjak nisem pozabila.

MESO V JOGURTOVI MARINADI
Gornjemu delu piščančjih beder (plečke po domače) sem odstranila kožo in kosti ter meso malo potolkla. Pripravila sem marinado, za katero sem uporabila navadni jogurt (približno dve veliki žlici), paradižnikovo mezgo, strt česen, nasekljano čebulo, olivno olje in suho baziliko (bi morala svežo, a je seveda nikjer ni bilo za dobiti). Meso sem čez noč pustila v hladilniku.
Danes sem ga v ponvi popekla z obeh strani. Sicer bi ga naj na žaru ... Perfektno, zelo mehko, sočno in okusno. 

PEČENA ZELENJAVA IN KUHANI ŠPARGLJI
Zelenjavo (krompir, jajčevec, bučka, mlada čebula, mlad česen, rdeča paprika) sem narezala na kocke in začinla (sol, timijan, majaron, olivno olje) in dala pečt. Za par minutk sem predolgo pustila v pečici, ampak je bilo vseeno slastno.
Za še eno prilogo pa sem pripravila šparglje, ki sem jih skuhala na sopari. Sem jih najprej hotela dati pečt zraven ostale zelenjave, pa sem si zaželela nekaj drugačnega.

SOLATA
Tokrat se končno lahko pohvalim s samo domačo solato, uporabila pa sem zeleno solato, rukolo, mlado špinačo, čemaž, dve redkvici in mlad česen. Super dobra. Se vidi, da je domače. ;)

2 komentarja:

  1. O, spet en krožnik za prste oblizat...

    tudi jaz imam doma šparglje, pa že par dni tuhtam kako naj jih naredim, in nimam ideje...

    Pika

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni so sicer najboljši kuhani na sopari. Jutri pa jih bom naredila v rižoti.

      Izbriši