ponedeljek

Svinjska pečenka, pire krompir in kremna špinača

Danes:
  • juha z zlatimi kroglicami
  • sv. pečenka
  • pire krompir
  • kremna špinača
PEČENKA
Kos sv. mesa sem začinila (sol, poper, ingver, sezamovo olje) in pustila celo dopoldne v hladilniku. Potem sem dala na pekač, dolila malo vode in dala v pečico. Pekla sem več kot eno uro na 200 stopinjah. Parkrat sem malo jušne osnove oz. vode dolila zraven, pa obrnila sem 1x, da se je z obeh strani zapeklo. Fajn okusna je bila.

PIRE KROMPIR
Krompir sem obelila, narezala in skuhala v slani vodi. Kuhanega sem odcedila, dodala mleko, maslo in kislo smetano ter pretlačla. 

KREMNA ŠPINAČA
Na vrtu mi je dovolj špinače zraslo, da sem jo lahko pripravila. Najprej sem jo dobro umila, potem pa blanširala. Zelo mi je fascinatno, kako iz velike sklede surove špinače ostane za eno kepo blanširane špinače. 
V loncu sem najprej na maslu popražila na drobno nasekljano čebulo. Dodala sem žličko moke, premešala in počasi začela dodajati mleko. Obenem sem z metlico mešala, da ne bi nastale grude. V pripravljeno omako sem vsipala blanširano in narezano špinačo. Začinila sem s soljo, poprom in muškatnim oreščkom ter dolila še mleka. Na koncu pa sem vmešala že žličko kisle smetane. 
Super okusna je bila, edino malo premalo jo je bilo. 
Aja, pa z malim sva jedla zraven še rdečo peso (ja, malo čudna kombinacija, ampak v želodcu se itak vse zmeša), na solato v hladilniku pa sem pozabila. Pa jo bo moj lahko vso pojedel. ;) 

1 komentar:

  1. Tole je pa meni njaljubše kosilo.Lahko bi jedla vsak dan.
    Žal mož ne mara špinače, tako da bolj poredko to jem, ker skuham samo zase.

    Lp, Pika

    OdgovoriIzbriši