sobota

Piščančje-zelenjavni ražnjiči in krompirjeva solata

Danes:
  • juha z rezanci in korenčkom
  • piščančje-zelenjavni ražnjiči
  • krompirjeva solata
RAŽNJIČI
Kupila sem (domače) cele prsi, kožo in kost sem dala kuhat za juho, ostalo meso pa sem narezala na kocke (prsa so bila bolj mala, tak da sem kar vse uporabila). Meso sem začinila s soljo, nasekljanim peteršiljem, čilijem in oljem. Pustila sem en čas stati, da se je meso mariniralo.
Bučko sem obelila in narezala na kolobarje; čebulo sem narezala na četrtine in nalistala. Seveda sem jo prej obelila. Vse skupaj sem zmešala in začinila s soljo, timijanom, majaronom in olivnim oljem.
Na palčke sem izmenično natikala meso, bučke in čebulo. Pripravljene ražnjiče sem dala na pekač obložen s peki papirom in jih spekla v pečici. Zelo so bili dobri.

KROMPIRJEVA SOLATA
Nisem vedla, kakšno prilogo bi naredla, te pa sem pač se odločla za takšno solato. Krompir sem najprej skuhala. Celega. Potem sem ga obelila in narezala na rezine ter počakala, da se je malo ohladil. Dodala sem narezano mlado čebulo in začinila (sol, poper, bučno olje, kis, voda). 
Tašča pa mi je dala še malo repincila, ki sem ga tudi pripravila zraven. Z bučnim oljem, pač kot po navadi.
Super kosilo smo imeli.

Ni komentarjev:

Objavite komentar