nedelja

Pečena orada, polenta z bučko in koromač v omaki

Danes:
  • juha z zlatimi kroglicami
  • pečena orada
  • polenta z bučko
  • koromač v omaki
  • solata
PEČENA ORADA
Mi imamo radi oradi in včasih razveselim moja dečka (in sebe) ter nam jih pripravim. Oradi sem dobro solila, v notranjost pa dala rožmarin, peteršilj in rezine limone. Prelila sem jih z olivnim oljem in spekla v pečici. Ah, so bile dobre. 

POLENTA Z BUČKO
Imela sem še pol bučke od včeraj, pa nisem vedela kako bi jo porabila. No, pa sem jo narezala na majhne kocke in jo na olivnem olju popražila. Začinila sem jo s soljo.
Polento sem skuhala po navodilih in takoj vanjo vsipala popečene bučke in nasekljan (svež) drobnjak. Dobro sem premešala in pustila malo stati. Zelo dobro.

KOROMAČ V OMAKI
En koromač sem narezala na manjše kocke in jih v loncu na olivnem olju malo popražila. Začinila sem s soljo in nasekljanim peteršiljem. Dolila sem jušno osnovo in pokuhala, da se je koromač omehčal, vendar pa ni bil pocast. 
Dodala sem žlico drobtin in strt česen ter še malenkost pokuhala. Zelo dobro in odlično se ujema s polento. (To je pisalo tudi v receptu, od koder sem dobila navdih za to jed in za to kombinacijo).

SOLATA
Zelena solata z vrta.

Ni komentarjev:

Objavite komentar