ponedeljek

Popečen piščančji zrezek, pečen krompir in fižolova solata

Danes:
  • popečen piščančji zrezek
  • pečen krompir
  • fižolova solata
PIŠČANČJI ZREZEK
Prsi sem narezala na dva dela, ju solila in popekla v ponvi na sezamovem olju.

PEČEN KROMPIR
Krompir sem obelila in narezala na kocke. Solila sem ga, dodala mlado čebulo, tri stroke česna in zaseko ter ga spekla v pečici. Vmes sem ga enkrat malo premešala.

FIŽOLOVA SOLATA
Navolila sem se že zelene solate, pa sem se odločila za fižol. Čez noč sem ga dala namakat, danes pa sem ga zjutraj skuhala in pustila, da se je ohladil. Fižolu sem dodala narezano mlado čebulo, mlad česen in redkvico, začinla pa sem s soljo, poprom, bučnim oljem, kisom in vodo. Prav pasalo je.

2 komentarja:

  1. o, tole je pa spet eno super kosilo.
    Fižolova solata je zame sicer lahko samostojen obrok, pa kakšen v trdo kuhan jajček zraven.

    Lp, Pika

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. Oh, pri nas bi bila jaz deležna kar hudih pogledov, če bi samo solato dala na mizo. ;)

      Lp, Ana

      Izbriši