sobota

Piščančji koketi, pečena zelenjava in solata

Tokrat:
  • porova juha
  • piščančji koketi
  • pečena zelenjava
  • solata
POROVA JUHA
Por narezan na kolobarje in krompir narezan na kocke, sem dala na hitrco popražila potem pa zalila s slano vodo. Skuhala sem in spasirala s paličnim mešalnikom. Dolila sem malo mleka in začinila še s poprom.

PIŠČANČJI KOKETI
Nisem imela neke pametne ideje, kaj skuhati; pa nič se mi ni dalo dosti delati, zato sem kar te kokete kupila in jih v ponvi popekla z obeh strani. Tu pa tam, pa prav pašejo.

PEČENA ZELENJAVA
No, vsaj pri prilogi sem se malo bolj potrudila. Dala pa sem pečt dva krompirja, eno rdečo papriko, pol bučke, eno mlado čebulo in por. Začinila sem s soljo, timijanom, majaronom in olivnim oljem ter dala pečt. Bilo je odlično, edino por se je malo preveč zapekel, bi ga morala malo kasneje dodati.

SOLATA
Zraven pa je pasala skleda solate z domačega vrta.

Ni komentarjev:

Objavite komentar