sobota

Gobova juha, pečen krompir in soalta

Vegetarijansko kosilo:
  • gobova juha
  • pečen krompir
  • solata
GOBOVA JUHA
V loncu sem na maslu in olivnem olju popražila nasekljano šalotko. Dodala sem narezan korenček (rumen in oranžen) ter začinila s timijanom. Korenček sem nato zalila z malo slane vode in ga dušila. Čez čas sem dodala zamrznjene gobice, lovorjev list in nasekljan peteršilj. Pustila sem, da so gobice spustile vodo in se v njej dušile, potem pa sem še dodatno zalila z vodo.
Proti koncu sem dodala majaron, poper in kislo smetano. Juha je bila odlična; pomazali pa smo jo z domačim kruhom, ki sem ga včeraj kupila na tržnici.
Edino lovorjev list sem pozabila odstraniti, te pa ga je moj slikal, kot da je del dekoracije. ;)

PEČEN KROMPIR
Danes nisem pripravila mesa, saj je moj šel pomagat našim domov, tam pa bo imel mesa na pretek. Midva s sinkotom pa bova že zdržala en dan brez. Al pa si boma za večerjo kaj privoščila.
Krompir sem obelila in narezala. Začinila sem ga samo s soljo in navadnim belim oljem. Spekla sem ga v pečici. Zelo je bil slasten. 

SOLATA
Pripravila sem zeleno solato, ki smo jo dobili od sosede. Dodala sem ji domačo redkvico. Posebej pa sem nam narezala še paradižnik, ki sem ga samo solila.

Ni komentarjev:

Objavite komentar