petek

Čevapčiči, krompir z blitvo in solata

Praznično kosilo:
  • juha s korenčkom, koceni blitve in zlatimi kroglicami
  • čevapčiči
  • krompir z blitvo
  • narezana mlada čebula
  • solata
ČEVAPČIČI
V skladu s tradicijo sem pripravila čevape za kosilo. Sicer jih nisem spekla na žaru, ker ga nimam (bom pa si ga enkrat v prihodnosti ziher nabavla), ampak kar v ponvi. Pa so glih tak se fajn zapekli, pa so bili odlični za pojest. 

KROMPIR Z BLITVO
Mogoče ni glih najbolj tradicionalna priloga k čevapom, vendar sem včeraj na tržnici videla tako mlado, svežo blitvo in sem jo morala kupiti. Greh bi bil, če je ne bi.
Tistih nekaj par kocenov na večjih listih sem narezala in dala kuhat v juho. Liste pa sem narezala na debelejše trakove. Krompir sem oblila, narezala na kocke in ga dala kuhat v slano vodo.
Kuhanemu krompirju sem dodala blitvo, še malo pokuhala in potem odcedila. Odcejeno sem vsipala nazaj v pisker, dodala malo masla in premešala ter s kuhalnico maličko pomučkala krompir. Super okusno je bilo. 
Za prilogo pa sem narezala zraven mlado čebulo. Pa še domači kruh sem kupila na tržnici in je tak dober, da smo ga kar zraven kosila jedli. Kar ni ravno v naši navadi, a včasih se je treba prekršiti.

SOLATA
Mešanica radiča in zelene solate s česnom.

Ni komentarjev:

Objavite komentar