petek

Široki rezanci s tunino omako in solata

Preprosto kosilo:
  • fižolova juha (sem jo dobila od tašče)
  • široki rezanci s tunino omako
  • solata
ŠIROKI REZANCI S TUNINO OMAKO
Široke rezance sem skuhala po navodilu in jih odcedila ter dala v pripravljeno omako.
Za omako sem v ponev vlila olje iz tunine pločevinke in na njem popražila nasekljano mlado čebulo in česen. Dodala sem tunino, narezane artičoke (vložene) in narezane olive. Malo sem popražila in zalila s paradižnikovim pirejem. Začinila sem z origanom in baziliko.


Za na konec sem dolila še malo vode, v kateri so se kuhale testenine, in vmešala žličko kisle smetane. V pripravljeno omako sem dala špagete, premešala in malo pustila stati, da so se rezanci napili omake. Slastno.

SOLATA
Še tretji del kitajskega zelja. Zdaj pa je za en cajt dovolj.

Ni komentarjev:

Objavite komentar