sreda

Piščančji zrezek, sladki čips in kuhan brokoli

Danes:
  • juha z rezanci
  • piščančji zrezek
  • sladki čips
  • kuhan brokoli
  • solata
PIŠČANČJI ZREZEK
Kupla sem cele prsi, kožo in kosti pa sem dala kuhat za juho. Polovico prsi sem dala v skrinjo za drugič, drugo polovico pa sem prerezala, da sem dobila dva zrezka. Solila sem ju ter pustila en čas v hladilniku.
V vročo ponev sem vlila sezamovo olje in na njem popekla zrezka z obeh strani. Enostavno in hitro, a kljub temu zelo okusno. 

SLADKI ČIPS
Sladki krompir sem obelila na narezala na tanjše kose. Dala sem jih na pekač in začinila (sol, čili, olivno olje). Premešala sem in dala pečt za pol urce. Zelo dober in zelo sladek. We like it.

KUHAN BROKOLI
Zadnje čase sem se navadila še eno zelenjavno prilogo pripravit in tokrat sem izbrala brokoli. Narezala sem na manjše kose in jih na sopari skuhala. Dobra kombinacija.

SOLATA
Zraven pa sem pripravila zeleno solato (z domačega vrta) z veliko česna. Sin pa je zraven jedel še rdečo peso, ker jo ima zelo rad. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar