četrtek

Pečena rebra, pečena zelenjava in solata

Danes:
  • juha z rezanci
  • pečena rebra
  • pečena zelenjava
  • solata
PEČENA REBRA
Rebra sem po vrhnji strani po diagonali zarezala, tak da so nastale ene kare. Meso sem fajn natrla s soljo, poprom, strtim česnom, na drobno nasekljanim lovorjevim listom, koriandrom in oljem. Dala sem na pekač in po vrhu potrosila nasekljan zeleni del mlade čebule. Dolila sem malo vode in dala pečt.
Pekla sem uro in pol, ker je bil res debel kos reber. Vmes sem jih enkrat polila z jušno osnovo, pa enkrat sem jih obrnila. Na koncu sem jih razrezala in dala pekač nazaj v toplo pečico, da so res bile fajn pečene. Odlično so bile začinjene in odlično sočne. Mnjami.
Zraven sem servirala čemaževe popke v kisu, ki sem jih danes kupila na tržnici. Zdelo se mi je zanimivo in tudi okusno, pa sem pač vzela. 

PEČENA ZELENJAVA
Na en pekač (ne zraven mesa, ampak posebej) sem nadevala narezano zelenjavo: jajčevec, bučka, krompir, korenček in mlado čebulo. Začinila sem s soljo, timijanom, majaronom in olivnim oljem. Dala sem pečt za približno pol ure. Odlično.

SOLATA
Zelena solata in radič, vse domače. Mislim, ne z mojega vrta, ampak sem kupila na tržnici, kar je skorajda isto kot domače. Solato pa sem naredla z veliko česna.

Ni komentarjev:

Objavite komentar