petek

Pečen pišek s čemaževim maslom, pisana leča in solata

Nekaj sem ustvarjala:
  • juha
  • pečen pišek s čemaževim maslom
  • pisana leča
  • paradižnik
  • solata
JUHA
Skuhala sem en velik pisker juhe, z veliko zelenjave in eno sv. kostjo. Dobra juha je bila, pa še ostalo nam je je veliko, tako da bo še za ta vikend ziher. Danes smo jo jedli z zlatimi kroglicami, jutri pa ... Pa celo sem se zmislila, da še imam zalogo drobnjaka v skrinji, tak da sem začela še to uporabljati za juho. Drugače pa že mlad raste.

PEČEN PIŠEK
Na naši lokalni tržnici sem kupla enega domačega pišeka. Uporabila sem ga pol, druga polovica pa bo jutri na vrsti.
Najprej sem si naredla čemaževo maslo. Maslo sem pustila na sobni temperaturi, da je postalo mehko. Čemaževe liste sem na drobno nasekljala in dodala maslu. Zraven pa sem dodala še malo limoninega soka in soli ter dobro premešala. To sem potem porinla pod kožo, kolko se je dalo, ostalo pa sem namazala po pišeku oz. po koži.
V pečici sem pekla več kot eno uro, vmes sem parkrat prelila z jušno osnovo, da je fajn omakca nastala. Pa še obrnala sem 1x, da se je še z notranje strani malo zapekel. Lahko rečem samo - SLASTNO.

PISANA LEČA
Za osnovo sem si vzela ta recept. Lečo sem že dopoldne namočila, ker po mojih predhodnih izkušnjah, se ne skuha tako hitro kot piše na navodilu.
Namočeno lečo sem potem skuhala v vodo in jo odcedila. Zdaj pa je bila kuhana v dobrih 20ih minutah, kot je pisalo na vrečki.
V ponvi sem na olju najprej popražila narezano mlado čebulo. Dodala sem na kolobarje narezan korenček, ki se je pred tem skuhal že v juhi, in kuhano lečo. Zalila sem z malenkost jušne osnove. 
V eni posodi pa sem zmešala malo jušne osnove, gustina in kisle smetane ter to vlila k leči in še malo pokuhala, da se je zgostilo.
Jaz sem jo poimenovala pisana, ker so mi bile tak lepe barve. Pa tudi okusna je nenazadnje bila, čeprav mi je moj rekel, da naj tega več ne kupujem. 

PARADIŽNIK IN SOLATA
Zraven sem nam postregla še narezan paradižnik - Lušt, ki je tako dober kot domači in ima celo okus po pravem paradajzu.
Solato in redkvice sem kupila tudi na tržnici. Solate sem dobila toliko, da je imamo še za jutri. Pa fina je. Redkvice pa so tak slastne, mnjami.

Ni komentarjev:

Objavite komentar