četrtek

Pečene perutničke, ajdova kaša z gobicami in kuhani šparglji

Čudovito kosilo:
  • juha
  • pečene perutničke
  • ajdova kaša z gobicami
  • kuhani šparglji
  • solata
JUHA
Kuhat sem dala navadno juho z veliko zelenjave (čebula, korenček, peteršilj, spodnji trdi del belušev). Juho sem potem precedila, beluši narezala na koščke in jih dodala v juho, prav tako korenček. 
V posodici sem zmešala malo žličko masla, žličko moke in pol razžvrkljane jajčke ter s tem zasipala juho. Nisem naredila cmokecov, raje sem juho dobro premešala. 

PEČENE PERUTNIČKE
Za perutničke sem najprej naredila marinado (sol, kečap, gorčica, ostrigina omaka, sojina omaka in sezamovo olje). S tem sem meso dobro namazala in ga dala v hladilnik za nekaj časa.
V pečici sem jih pekla slabo uro, vmes pa sem jih enkrat preobrnila, da so se z obeh strani fajn zapekle. Zelo so bile slastne.

AJDOVA KAŠA Z GOBICAMI
Ajdovo kašo sem skuhala v jušni osnovi. Šampinjone sem narezala na rezine, prav tako mlado čebulo. V ponvi sem najprej popražila čebulo, nato sem dodala gobice. Začinila sem s soljo in dodala par vejic peteršilja. 
Ko so bile gobice pražene, sem odstranila peteršilj, dodala pa sem kašo. Vse skupaj sem zalila s sladko smetano in še malo popražila. Odlično.

KUHANI ŠPARGLJI
Šparglje sem skuhala na pari in jih servirala zraven. Meni so zelo okusni. Na krožnik pa sem nama dala vsakemu pol paradižnika. Lušt je le lušt. ;)

SOLATA
Kupla sem berivko, ki sem jo pripravila s česnom. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar