sobota

Ocvrt piščanec, zelenjavna rižota in solata

Danes:
  • juha
  • pohan pišek
  • zelenjavna rižota iz pečice
  • solata
POHAN PIŠEK
Tisto polovičko pišeka od včeraj, sem narezala in nasolila. Spanirala sem ga v moki, jajcu in drobtinah. Spohala sem ga v domači sv. masti. Zelo slastno je bilo, včasih res paše bolj taka kalorična jed. Sicer nismo mogli vsega pojest, ampak ostalo pa ziher ne bo. ;)
Pa okrasila sem z rezino limone, da smo si malo okisali. Meni je tak še bolj všeč. 


RIŽOTA
Mlado čebulo (predvsem zeleni del) in korenček (rumen in oranžen) sem narezala na kose. V loncu sem na hitro popražila to zelenjavo in dodala nasekljan peteršilj in riž, da je malo posteklenel. To sem vsipala v ponev in dolila jušno osnovo ter omako od včeraj, ko sem pišeka spekla. 
V pečici sem pekla pol ure, vmes sem morala 1x doliti vodo, ker je zmanjkalo tekočine. Meni je bilo zelo slastno. Mnjami. Dosti boljše, kot če ga v loncu kuham. 

SOLATA
Mlada zelena sola in radič. Pa z redkvico. Mmmmm ...

2 komentarja:

  1. A ti nisem rekla da me pokliči na obisk, ko boš kaj takega kuhala, kot je tole danes? :))))

    malo heca mora bit

    Lp, Pika

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, še glih za tebe bi bilo. :)

      Se strinjam glede heca. Drugače bi bilo itak dolgočasno to življenje. :)

      Izbriši