petek

Tunine kroglice v paradižnikovi omaki, špageti in solata

Danes:
  • juha z rezanci
  • tunine kroglice v paradižnikovi omaki
  • špageti
  • solata
  • češnjev ciganski štrudelj
TUNINE KROGLICE IN ŠPAGETI V PARADIŽNIKOVI OMAKI
Jed sem delala po receptu, ki mi je bil zelo zanimiv. Uporabila sem tri male konzerve tune, ampak je bilo preveč, tak da sem še za večerjo jedla te kroglice.
Olje sem odcedila, potem pa sem v plastično posodo dala tuno, feta sir, pšenični zdrob, drobtine, česen in čebulo. Premešala sem in oblikovala kroglice. 
V ponev sem dala malo olja iz konzerve in na njem popražila kroglice z vseh stranih. Sicer na koncu niso bile več podobne kroglicam, ampak mislim, da to zdaj res ni relevantno. Potem sem jih vzela ven in v ponev vlila paradižnikov pire. Dodala sem malo jušne osnove, nasekljan peteršilj, narezane olive in baziliko. Malo sem pokuhala, potem pa not dala kroglice, da so se malo pokuhale.
Špagete sem skuhala po navodilu in jih odcedila. Iz omake sem spet vzela ven kroglice in vanjo dala špagete in dobro premešala. Servirala sem na krožnike in po vrhu podevala kroglice.
Dobro je bilo, samo malo preveč slano pride na koncu. Malo manj sira naslednjič, pa bo boljše.

SOLATA
Danes sem na naši lokalni tržnici (ki deluje samo 1x na teden) dobila mladi radič in sem ga seveda kupila. Pa nekaj zelene solate sem še imela, tak da sem oboje naredila. Mnjami.

ČEŠNJEV ŠTRUDELJ
Tašča ima v skrinji še zalogo češenj in sem našla ta recept, da bi nekaj tega porabila. Sicer jih je dala cele v skrinjo, tako da sem jih najprej v loncu pogrela in pobrala koščice ven. Nočem, da bi si še kdo zobe potrl. ;)
Recepta ne bom pisala, ker je gori objavljeni; bom pa napisala, da je odlično pecivo. Jaz sem kar tri kose pojedla (in to zvečer!!!), ker mi je bilo tako všeč. 

2 komentarja: