torek

Popečen puranji zrezek, ratatuj in riž

Kosilo brez juhe:
  • popečen puranji zrezek
  • ratatuj
  • riž
  • solata
PURANJI ZREZEK
Dva zrezka som dala v marinado, ki sem jo pripravila iz limoninega soka, soli, sojine omake, mletega ingverja, koriandra in sezamovega olja. V ponvi sem ju potem popekla in servirala. Fajn sta bla sočna in okusna.

RATATUJ
Naredla sem ga po tem receptu in nam je bil zelo všeč. Polovico jajčevca som narezala na kocke, solila in pustila stati. Bučko sem obelila in narezala na kocke. Papriko in paradižnik sem tudi narezala. Pa še pol čebule in strok česna. Tak, mislim da imam zdaj vse narezano. ;)
V ponvi sem na olivnem olju najprej popražila čebulo, dodala česen in jajčevce, ki sem jih prej malo ožela. Pol sem dodala še papriko, pa bučko, pa paradižnik. Počasi sem dušila in malo zalivala z vodo. Na koncu sem začinila še s poprom, origanom, baziliko in majaronom. Dodala pa sem tudi še malo soli. Odlično.
Za prilogo pa sem nardla oz. skuhala navadni beli riž. Dobra kombinacija je, meni je bilo izvrstno kosilo danes. 

SOLATA
V Hoferju sem našla neki solatni mix (berivka, špinača in še ena, kateri pa ne vem imena). 

Ni komentarjev:

Objavite komentar