petek

Mesni polpeti s sirom, pečen krompir, popražena paprika in paradižnikova solata

Danes:
  • juha z rezanci
  • mesni polpeti s sirom
  • pečen krompir
  • popražena paprika
  • paradižnikova solata
MESNI POLPETI
Mešanemu mletemu mesu sem dodala sol, poper, majaron, nasekljano mlado čebulo, nasekljan peteršilj, nasekljan čemaž, eno jajce, drobtine in kruh namočen v mleku. Dobro sem premešala najprej pustila malo počivati, potem pa sem oblikovala polpete in jih popekla na olivnem olju.
Popečene polpete sem dala na krožnik, na vsakega sem dala rezino sira. Krožnik sem dala v toplo pečico, da se je sir malo stopil. 
Polpeti so bili odlični, tak fajn rahli, da so se kar raztopili v ustih. Sem kar lušte že spet dobla.


PEČEN KROMPIR & PAPRIKA
Mlad krompir sem obelila in narezala na kocke. Začinila sem ga s soljo, dala gor peteršilj, narezano čebulo in zaseko ter spekla.
Rumeno papriko sem narezala na rezino in jo v ponvi popekla na olivnem olju. Začinila sem samo s soljo. Zraven prilog pa sem ponudila še kuhan korenček iz juhe.

PARADIŽNIKOVA SOLATA
Paradajz (Lušt) sem narezala na manjše kose, dodala mlado čebulo in začinila s soljo in bučnim oljem.

Ni komentarjev:

Objavite komentar