četrtek

Pečena rebra, pražen krompir in mešana solata

Danes:
  • brokolijeva juha
  • pečena rebra
  • pražen krompir
  • mešana solata
BROKOLIJEVA JUHA
Za današnje kosilo sem imela toliko različnih variant, kaj pripraviti, na koncu pa je potem čisto nekaj drugega ven prišlo. 
Imela sem še nekaj brokolija in namesto da bi ga samo pokuhala, sem raje pripravila juho. Najprej sem na olivnem olju popražila beli del mlade čebule, dodala brokoli, suho baziliko in vodo ter skuhala. Potem sem samo še spasirala in dodala kislo smetano. V juho pa smo si vsipali tudi zlate kroglice.

PEČENA REBRA
Kos reber oz. flama sem namarinirala (sol, poper, sojina omaka, lovorjev list in strt česen) ter dala za nekaj ur v hladilnik. Gor sem dala še cele zelene veje mlade čebule. Pred peko sem dala na pekač (itak) in na meso dodala žličko masti in dolila nekaj vode. 
Pekla sem več kot eno uro na 200 stopinjah, vmes sem večkrat polila z vodo, da se ne bi izsušilo in da je nastala fajn omaka. Enkrat pa sem vmes še obrnila, da je bilo z obeh strani popečeno. Mnjami.

PRAŽEN KROMPIR
Najprej sem nameravala speči krompir, potem sem hotela narediti krompirjevo solato, nazadnje pa sem se odločila za pražen krompir. 
Celi krompir sem seveda najprej skuhala, ga odcedila in počakala, da se je malo ohladil. Potem sem ga obelila in narezala. 
V ponvi sem na zaseki popražila narezan zeleni del mlade čebule, dodala krompir in solila ter popražila.

SOLATA
Uporabila sem rukolo, paradižnik, koruzo, popražene pinjole in popraženo slanino. Začinila sem z olivnim oljem, balzamičnim kisom, soljo in vodo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar