sreda

Čemaževa juha, pica in solata

Mnjami kosilo:
  • čemaževa juha
  • pica
  • repincl
ČEMAŽEVA JUHA
Naredila sem jo po tem receptu in je bila zelo okusna. Tri male krompirje sem obelila in narezala na kocke. Skuhala sem v slani vodi. Dodala sem liste čemaža, ki sem jih pred tem umila in narezala na trakove. Malo sem še pokuhala, zatem pa zmiksala s paličnim mešalnikom.
Po okusu sem začinila še s poprom in muškatnim oreščkom ter dodala žlico kisle smetane. V juho sva si dala tudi zlate kroglice. Zelo okusno.
Ta čemaž nam na vrtu lepo raste, tak da bo ziher še na jedilniku. Samo ne vem še kako pripravljen.

PICA
Delala sem domačo pico. Testo sem imela že narejno in v skrinji, tak da sem ga samo odtalila. 
Na testo sem nadevala kečap, klobase, slanino, sir, gobice in olive ter vse skupaj spekla. Odlično.

REPINCL
Repincil je kupljeni, dodala pa sem mu kuhani krompir. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar