nedelja

Pečena orada, sladki čips in bučkini zvitki

Nedeljsko kosilo:
  • brokolijeva juha
  • pečena orada
  • sladki čips
  • bučkini zvitki
  • solata
BROKOLIJEVA JUHA
Na olivnem olju sem najprej popražila narezno mlado čebulo. Dodala sem strt česen in brokoli. Začinila sem z baziliko in zalila s toplo vodo. Pustila sem vreti približno 15 min. Nato sem vse skupaj zmiksala s paličnim mešalnikom, solila in poprala ter dodala žličko kisle smetane. Dobro sem premešala še malo pogrela in servirala.
V receptu je pisalo naj okrasim s pinjolami. To sem tudi naredila (prej sem jih na hitro popražila in na grobo nasekljala), a kaj ko so skoraj vsa potonila v juho. So pa prišle do izraza, ko smo jih jedli. 

PEČENA ORADA
Kupla sem že očiščeni oradi, sem ju samo malo splahnila in zbrisala do suhega. Nato sem ju natrla s soljo, v notranjost pa dala rožmarin, peteršilj in rezino limone. Prelila sem z olivnim oljem in dala pečt. 
Bila je res velika, tak da midva s sinom tiste ene ribice nisva zmazala, bova pa jo za večerjo pojedla s slajmedom. ;)

SLADKI ČIPS
Kupla sem en sladki krompir (a sem povedala, da smo bli v MB, kjer take stvari lahko celo dobim?), ki je bil res ogromen in ga je skoraj bilo preveč. No, ravno dovolj.
Krompir sem obelila, ga prerezala na pol, potem pa sem ga narezala na polovice. Dala sem jih na pekač (obložen s peki papirjem), solila, posula s čilijem (malo, da ne bi preveč bilo pekoče) in polila z malo olja. Tudi to sem spekla v pečici.
Moj me je vprašal, kje sem te dobila tak veliki korenček. Pa sem mu objasnila, da  je to sladki krompir, nato pa sinko začel: "Kaj je to?" in sva odgovorila: "Sladki krompir.", on pa nazaj: "Ne, to je korenček." in se zraven smejal. Nisem vedela, da že dveinpol letniki znajo vice govorit. ;)

BUČKINI ZAVITKI
Bučko sem celo narezala z ribežem, tak da so nastale dolge rezine. Popekla sem jih v ponvi z obeh stranih in pustila, da so se ohladile. Mocarelo sem narezala na kose (za vsako rezino bučke, en kos sira), jo solila, poprala in prelila z bučnim oljem ter premešala. Na bučko sem dala sir in zvila. 
Potem sem jih s krožnikom vred dala v pečico, da se je sir malo raztopil. Ko sem servirala sem okrasila s svežim peteršiljem in pinjolami.

SOLATA
Še zadnja solata in redkvica s petkovega obiska tržnice.

Ni komentarjev:

Objavite komentar