ponedeljek

Piščančji zrezek v čebulni omaki, njoki in maslen ohrovt

Danes:
  • zelenjavna juha
  • piščančji zrezek v čebulni omaki
  • njoki
  • maslen ohrovt
  • regrat
JUHA
Za juho si sicer ne morem jemati avtorske pravice, ker je nisem jaz skuhala. ;) Se je tašča ponudla, da jo bo za vse skuhala, ker jo imajo deca radi, te pa sem se seveda strinjala.
Ne vem sicer točno, kako jo pripravi, a vanjo da grah, korenček, krompir in cmoke. Pa zelo je okusna.

PIŠČANČJI ZREZEK V ČEBULNI OMAKI
Piščančji file sem solila in ga popekla v ponvi z obeh strani. Potem sem meso vzela ven in vanjo dala maslo. Ker sem hotela čebulo karamelizirat, sem dodala tudi beli sladkor (rjavega nisem imela), ampak ni isto. Je boljše z rjavim sladkorjem. Dodala sem še čebulo in popražila. Zalila sem z vodo, dodala timijan in še dušila. Spet sem dala meso not in še malo podušila. Mnjami.

NJOKI
Zadnjič še mi jih je nekaj ostalo, pa sem jih skuhala v slani vodi. Treba je porabiti ostanke, da se ne bi prej pokvarilo.

MASLEN OHROVT
Ohrovt mi je tudi ostal od zadnjič, pa sem ga narezala in blanširala v slani vodi. Potem sem ga odcedila. V loncu sem stopila maslo, dodala ohrovt in nasekljan peteršilj ter malo popražila. Enostavno, a okusno.

REGRAT
Že včeraj sem se sprehodila po našem dvorišču in ga nabrala ter umila. Danes sem ga narezala na manjše kosi in ga malo pomučkala, da ni tak žilavi za jest. Dodala sem kuhan krompir, malenkost feta sira, bučno olje, kis, sol in vodo. Odlično. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar