sobota

Svinjski file v gorčični omaki, pečen krompir in kuhani šparglji

Za prste polizat dobro kosilo:
  • juha z zlatimi kroglicami
  • sv. file v gorčični omaki
  • krompir s pečice
  • kuhani šparglji
  • solata
FILE V GORČIČNI OMAKI
Sv. file (polovičko) sem narezala na rezine jih v ponvi popekla. Malo sem jih solila. Vkup sem zmešala kislo smetano, gorčico, sojino omako in to vlila k popečenemu mesu. Dodala sem še malo vode in pustila malo stati.
Seveda so bili odlični. Pri tem kosu sv. mesa pa res nimam kaj za zgrešiti. Moj je bil kar navdušen, ko je videl, kakšno kosilo sem pripravila. 

KROMPIR S PEČICE
Celi krompir sem obelila in ga skuhala v slani vodi. Potem sem ga odcedila, narezala na krhlje in dala na jena posodo. Čebulo sem narezala in popekla v ponvi ter potrosila po krompirju. Zalila sem s sladko smetano in dala za 15 minut v pečico. Na koncu sem še gor nadevala sir in pustila v topli pečici, da se je raztopil. Slastno.

KUHANI ŠPARGLJI
Na pari sem jih skuhala. Kaj se to potem še vedno reče, da so kuhani? Kakorkoli, dobri so bili.
Ta trde dele sem dala kuhat v juho, da so se zmeščali, potem pa sem jih malo narezala (razen tistih ta res trdih špicov) in jih pustila v juhi. 

SOLATA
Berivka, še vedno kupljena. Meni na vrtu noče zrasti. Le zakaj?

Ni komentarjev:

Objavite komentar