sobota

Fižolov golaž in kruhovi cmoki

Danes:
  • fižolov golaž
  • kruhovi cmoki
FIŽOLOV GOLAŽ
Hotla sem pripravit nekaj enostavnega danes, pa sem se lotila golaža. Fižol sem dala namakat komaj danes zjutraj, pa mi je bilo potem žal, da ga nisem že zvečer. To pa zato, ker je rabil dobri dve uri, da se je končno skuhal.
No, torej, najprej sem eno čebulo narezala in popražila ter tudi podušila v loncu. Dodala sem fižol in timijan, rdečo papriko in paradižnikovo mezgo ter zalila z jušno osnovo in počasi kuhala. Vmes sem občasno premešala in dolila vodo. 
Kot sem že napisala je trebalo celo večnost, da se je fižol končno skuhal (pa še mu ne bi škodlo, če bi še malo vrel), potem pa sem dodala še narezano hrenovko, da je imalo malo mesnega priokusa. Čisto na koncu sem dodala še žličko kisle smetane, za katero se mi zdi, da doda piko na i.
Ko sem servirala, sem potrosila s svežim drobnjakom in čemažem.

KRUHOVI CMOKI
Nisem jih mela v originalnem planu, a nam je ostalo nekaj belega kruha, ki ga noben ni glih htel več jesti. Kruh sem narezala na kocke in ga malo popekla v ponvi. Dala sem ga v plastično posodo in dodala nasekljano in popraženo čebulo, nasekljan drobnjak in čemaž ter malo soli.
Eno jajce, toplo mleko in žličko kisle smetane sem fajn fkup zmešala in s tem prelila kruh ter pustila en čas stati. Dodala sem še moko in oblikovala cmoke ter jih skuhala v slani vodi. Fajn so mi uspeli.

Ni komentarjev:

Objavite komentar