četrtek

Rižota z morskimi sadeži in kumarična solata

Malo morskega:
  • juha
  • rižota z morskimi sadeži 
  • kumarična solata
RIŽOTA Z MORSKIMI SADEŽI
Riž sem skuhala posebej; po navodilih. Omako sem naredila tudi posebej, na koncu pa vse zmešala.
Torej: za omako sem na olivnem olju najprej popražila čebulo, nato sem dodala na koščke narezan češnjev paradižnik (oni ta mali). Ko se je malo podušilo, sem dodala strt česen in skoraj takoj zatem morske sadeže. Vse skupaj se je dušilo, začinila pa sem s peteršiljem, baziliko in origanom. Proti koncu sem dodala še malček kečapa. Ko je omaka postala suha, sem malo tudi zalila z vodo, da se ni začelo smoditi.
V glavnem, na koncu sem dodala riž, fajn premešala in servirala.

KUMARIČNA SOLATA
Z domačega vrta:)

Ni komentarjev:

Objavite komentar