sobota

Kaneloni in francoska solata

Malo eksperimentiranja:

  • juha
  • kaneloni malo drugače
  • francoska solata


KANELONI MALO DRUGAČE 
Ni mi blo spet za ocvrto hrano, ampak kaneloni pa so se mi luštali, zato sem jih naredila malo po svoje (čeprav sem potem zvedela, da so druge že tudi pogruntale to finto:). 
Moj dragi mi je spekel palačinke (jih je pripravil boljše, kot bi jih jaz), jaz pa sem na čebuli popražla mleto meso in ga začinila (sol, poper, peteršilj). Palačinke sem napolnila z mesom in jih zvila v kanelone ter dala v stekleno ponev. Naredla sem za vsakega dva kanelona in je bilo čisto dovolj. Nato sem okoli kanelonov polila paradižnikovo omako, vse skupaj pa potrosila z naribano Gaudo. Pekla sem dobrih 15 min pri 200 stopinjah. Odlično je bilo, to moram še kdaj naredit.

FRANCOSKA SOLATA
Malo nenavadna kombinacija s kaneloni (bi verjetno zelena solata bila bolj primerna), ampak je pa bila dobra. Kuhan grah, pa kuhan korenček, pa kisle kumare, pa trdo kuhano jajce, pa dosti majoneze:) 

Ni komentarjev:

Objavite komentar