ponedeljek

Goveja pečenka s prilogo

Malce american style lunch:
  • juha
  • goveja pečenka s prilogo
GOVEJA PEČENKA S PRILOGO 
V ZDA temu rečejo pot roast in mi je bilo tam zelo všeč, pa sem hotela enkrat to sprobat. No, našla sem en recept in ga sprobala. Čeprav je bilo na koncu vse okusno, pa mi najbolj ni uspelo. Bom morala še večkrat probat, da bom izpopolnila tehniko:)
Obvezno je potrebno uporabit podplečje oz. en taki bolj masten del govedine, da se iz nje izcedi maščoba, drugače je pečenka suha kot podplat.
Cel kos mesa sem na hitro v ponvi popekla z vseh stranih. Mora biti tako vroča ponev, da takoj zacvrči in se prime. S tem se sok ne sprosti takoj, ampak ga zadrži. To sem potem dala na krožnik in začinila s soljo in poprom. 
V pekač sem dala na kose narezan krompir, korenček in gobice. Čebulo sem najprej popražila v ponvi, jo dala na pekač, nanjo pa meso. Zalila sem z deci vina in vode. Originalno bi naj uporabila rdeče vino, ampak jaz sem vzela kar belo, ker ga pač še nekaj imam. Zraven pa sem dala še par olupljenih česnov in lovorov list.
Vse skupaj sem pokrila z alufolijo in dala pečt (že ob pol enajstih). Tu sem pa naredila napako glede temperature. Po receptu sem si preračunala, da bi morala pečti štiri ure pri 100 stopinjah. Jaz sem to upoštevala in celo pekla še pol ure dlje, ampak ko sem vzela ven, je bil krompir in korenček še na pol trd in tudi pečenka še ni bila najbolj prepečena. Zato sem odstranila folijo, dolila govejo juho (sem ravno imela nekaj ekstra osnove) in pekla še skoraj 45 min pri 200 stopinjah. 
Krompir in korenček sta še vedno bila malo premalo pečena, ampak pečenka je pa bila super. Bom še definitivno sprobala, ampak takrat moram pečti na višji temperaturi, krompir pa posebej naredit:)


Ni komentarjev:

Objavite komentar