nedelja

Melona s pršutom, špageti boloneze, grška solata

Ker je nedelja, še ne pomeni, da mora biti pečenka, ampak:
  • melona s pršutom
  • špageti boloneze
  • grška solata
MELONA S PRŠUTOM
Melono sem narezala na rezine, ki sem jih ovila z rezinami pršuta. Mnjam, mnjam; pa da ni vedno samo juha:)

ŠPAGETI BOLONEZE
Recept sem našla na netu, vendar sem ga malo priredila. Torej: v loncu sem na olivnem olju najprej začela pražiti čebulo, nato pa sem dodajala korenček, na kocke narezano bučko, par lističov narezane zelene, nasekljan česen, mleto meso, sol, poper, baziliko (svežo), rožmarin, na kocke narezan paradižnik in na koncu zalila z belim vinom. Pustila sem, da je vse skupaj počasi vrelo dobro uro. Čisto na koncu sem dodala malo kečapa (brez njega si več ne znam predstavljati omake za testenine:) Zelo dobro je bilo. 

GRŠKA SOLATA
Zelenjava: paradižnik, kumara, paprika, čebula, feta sir

Ni komentarjev:

Objavite komentar