sobota

Paradižnikova juha, mesne polpete, krompir z bučko in grška solata

Tokrat:
  • paradižnikova juha
  • polpete
  • krompir z bučko
  • grška solata
PARADIŽNIKOVA JUHA
Z domačega paradižnika :)

POLPETE
Sem ugotovila, da so dosti boljši brez drobtin. So bolj mehki in bolj sočni. Tak da rabim samo: mleto meso (mešano), kocke kruha namočene v mleko, sol, poper, peteršilj in eno jajce. 

KROMPIR Z BUČKO
Krompir narezan na kocke sem skuhala v slani vodi. Bučke narezane na rezine sem popekla v ponvi, nato sem jih dala na krožnik. Krompir sem odcedila in ga vsipala v ponev, kjer sem prej popekala bučke. Malo sem ga popekla in začinila z vegeto. Nato sem dodala bučke. Zelo okusno. :)

GRŠKA SOLATA
Paradižnik, kumara, paprika, čebula in feta sir. Vse narezano na kocke. Začinila z listi bazilike (ki jo imam doma), olivnim oljem, kisom (jabolčnim in balzamičnim), soljo in vodo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar