torek

Pasulj in kuhan krompir

Nekaj za na žlico:

  • pasulj
  • kuhan krompir


PASULJ
Beli fižol (z domačega vrta) sem že sinoči umila in dala namakat v vodo. Danes sem potem začela kuhati, uporabila pa sem naslednje sestavine: ena peteršiljeva korenina, en korenček, ena čebula, ena rdeča paprika, en olupljen paradižnik, en strt česen, lovorjev list, fižol in kranjska klobasa. Vse sem zalila z litrom vode in dala kuhat. Po pol ure počasnega vrenja, sem klobaso vzela ven in pustila, da je vrelo. Po nadaljnjih 15 min sem naredila podmet (moka in paradižnikova mezga), ki sem ga dodala pasulju. Pustila sem, da je počasi vrelo še dobri dve uri (skupaj 3 ure) in večkrat premešala, da se ni prijelo. Pred koncem sem ponovno dodala klobaso, da se je segrela in navzela okusa. Je pa res ejnfoh za naret - ejnfoh ko pasulj :))
Za prilogo sem skuhala malo krompirja in bel kruh.

Ni komentarjev:

Objavite komentar