sreda

Losos v pečici, maslen krompir in solata

Tokrat na mizi:
  • juha
  • losos v pečici
  • maslen krompir s peteršiljem
  • paradižnikova solata
LOSOS V PEČICI
Ta recept sem vidla v Šparu in sem si vzela listič z receptom, ker se mi je zaluštalo jest lososa še na kakšen drugačen način. Torej; rabiš: lososove zrezke, čebulo, sol, baziliko, belo vino in sir.
Na ponev obložen s peki papirom sem dala na kolobarje narezano čebulo, gor na to pa nasoljene zrezke. Potrosila sem s svežo baziliko in prelila z malo belega vina. To sem pri 200 stopinjah pekla 20 min, nato pa sem na vsak zrezek dala eno rezino sira in še pustla malo v pečici, da se je sir raztopil. Dobro in predvsem malo drugače.

MASLEN KROMPIR
Krompir skuham v slani vodi, odcejenega pa začinim z maslom in svežim peteršiljem ter dobro premešam. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar