torek

Testenine z omako iz piščančjega mesa in gobic ter solata

Danes je na vrsti:
  • juha
  • testenine z omako iz piščančjega mesa in gobic
  • mešana solata 
TESTENINE Z OMAKO IZ PIŠČANČJEGA MESA IN GOBIC 
Omaka: za omako sem uporabila piščančje bedrce, ki sem jih razkoščičla in narezala na kockice. Najprej sem na olju popražila čebulo, nato pa dodala meso in začinila (sol, poper, curry). To sem mešala in mešala, da se je prepražilo, nato pa sem dodala narezane šampinjone in dodala še svež peteršilj. Ko se je na hitro popražila sem zalila z jušno osnovo (govejo:) in pustila, da je počasi vrelo. Nekaj jušne osnove sem pustila in vanj dodala žličko moke in kisle smetane; fajn premešala in dodala v omako. Čisto na malem ognju sem še malo pustila, da se je prevrelo in nato servirala.

MEŠANA SOLATA
Paradižnik, paprika, por, redkvica, nariban korenček, nariban sir, trdo kuhano jajce.

Ni komentarjev:

Objavite komentar