sreda

Vražja jajca, svinjski zrezki z ananasom, hush puppies, kumarična solata

Malce sadnega dodatka:
  • vražja jajca (predjed)
  • sv. zrezki z ananasom
  • hush puppies
  • kumarična solata
VRAŽJA JAJCA
Zakaj pa bi vsak dan juho jedli? Pa sem naredla jajca. Jajca sem trdo skuhala; prerezala po dolgem na pol in izdolbla rumenjake. Le-te sem dala v skledo in jih nadrobila. Dodala sem majonezo, malo gorčice, sol in curry. Dobljeno maso sem naložila v beljake in potrosila z rdečo papriko.

SV. ZREZEKI Z ANANASOM
Zrezke sem, kot ponavadi, potolkla in začinila (sol, poper). Popekla sem jih z obeh strani in pred koncem na vsak zrezek dala rezino ananasa iz kompota in rezino sira (Gauda). Ob serviranju sem na sredino anansove rezine dala žličko brusnične omake. Zelo paše k mesu.

HUSH PUPPIES
Skuhala polento, vanjo dala na drobno narezano čebulo, malo pecilnega praška, razžvrkljano jajce, moko in sol. Dobro premešala in popekla.

Ni komentarjev:

Objavite komentar