nedelja

Medena piščančja bedra, pečen krompir in solata

Nedeljsko kosilo:

  • juha
  • medena piščančja bedra
  • paradižnikova solata


MEDENA PIŠČANČJA BEDRA
Kosilo je bilo sicer dobro in okusno, ampak ni tak prišlo ven, kot sem si jaz predstavljala. Namesto pečeno je bilo bolj kuhano, kar je posledica uporabe alufolije. Naslednjič bom brez probala.
V pekač sem dala bedra in na kocke narezan krompir in vse skupaj prelila z mešanico medu, curry-a in čilija; dolila sem tudi malo vode, pokrila z alufolijo in pekla 40 min na 200 stopinjah. Potem sem vzela ven, dodala 
šampinjone, vegeto in rdečo papriko in dala nazaj v pečico za 20 min. Zadnjih 10 min sem odkrila, da bi se malo zapeklo, ampak ni bilo kaj dosti haska. Je pa nastala fajn omaka - glih primerna za kruh namakat :)

PARADIŽNIKOVA SOLATA
Ko je sezona paradižnika, je vedno na sporedu:)

Ni komentarjev:

Objavite komentar