ponedeljek

Jedilnik, 13. 10. 2014

Danes:
  • zelenjavna juha
  • mesno-zelenjavni kiš
  • solata
ZELENJAVNA JUHA
Nekaj malega jušne osnove in govedine od včeraj mi je ostalo. To sem uporabila in zraven narezala še zelenjavo (korenček, brstični ohrovt, por, krompir, stebla brokolija). To sem skuhala in juha je bila gotova. Mnjami.

MESNO-ZELENJAVNI KIŠ
Kot prvo sem pripravila testo (200 g moke, 75 g masla, 7 žlic vode, sol), ki sem ga za dobre pol ure dala počivat v hladilnik. Potem sem ga razvaljala in dala v namaščen okrogli pekač. Najprej sem samo testo pekla približno deset minut (enkrat sem to videla pri Gordonu Ramseyu), vmes pa sem pripravila nadev.
Zelenjavo (brokolijevi cvetovi, brstični ohrovt in stročji fižol) sem pokuhala nad paro. Puranje meso sem narezala na manjše kockice, ki sem jih popražila na sezamovem olju, dodala malo slanine in por. 
Na popečeno testo sem najprej naložila rezine sira, pokrila z mesnim nadevom, preko potresla z zelenjavo in prelila z jajčnim prelivom (3 jajca, malo več kot deci sladke smetane, malo mleka, sol, poper, muškatni orešček). Potem pa sem še spekla. Mnjami.

SOLATA
Zelena solata, rdeči radič in zrna granatnega jabolka. Začinila sem z olivnim oljem, balzamičnim kisom vodo in soljo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar