nedelja

Jedilnik, 12. 10. 2014

Nedeljsko kosilo:
  • goveja juha
  • mesne kroglice v karijevi omaki
  • kruhovi cmoki
  • solata
GOVEJA JUHA
Eno rebro sem dala kuhat. Pa meso sem prej dol zrezala in sem v bistvu samo nekaj mesa skuhala, ostalo pa sem dala v skrinjo za drugič. Zasipala pa sem juho z rezanci.

MESNE KROGLICE V KARIJEVI OMAKI
Maso za kroglice sem že imela pripravljeno in v skrinji, ker mi je zadnjič ostala, ko sem delala polpete. Oblikovala sem jih torej v kroglice in skuhala v jušni osnovi. 
Narezala sem eno jabolko (obeljeno), šalotko in česen ter vse skupaj zmešala z začimbami (čili, ingver, kari in limetin sok).V ponvici sem to popražila, zalila z jušno osnovo (v kateri sem kuhala mesne kroglice) ter podušila. Nato sem maso pretlačila (morala bi jo spasirat, da bi bila gladka) in zalila s sladko smetano in mlekom (čisto malo). V to sem dala kuhane kroglice in še malo počasi kuhljala. Odlično. 

KRUHOVI CMOKI
Rezine kruha sem narezala na kocke. V ponvi sem popekla šalotko, slanino (oboje seveda narezano) in kruh. Dala sem v plasično posodo in pustila, da se je malo ohladilo.
Eno jajce sem razžvrkljala, dodala žlico kisle smetane ter s tem prelila kruh. Nato sem ga prelila še s toplim mlekom. Pa še solila sem in dodala malo peteršilja in žličko moke. Vse skupaj sem dobro premešala in dala na folijo ter zavila. Skuhala sem v slani vodi.

SOLATA
Domača zelena solata, nekaj domačega radiča in en kuhan krompir.

Ni komentarjev:

Objavite komentar