četrtek

Jedilnik, 9. 10. 2014

Preprosto kosilo:
  • juha
  • popečen piščančji zrezek
  • pire krompir
  • bučka v omaki
  • solata
POPEČEN PIŠČANČJI ZREZEK
Pol prsi sem prerezala na pol, da sem dobila dva zrezka, ki sem ju kar z nožem malo potolkla in solila. V ponvi sem na segretem sezamovem olju popekla zrezka z obeh strani. Mnjami.

PIRE KROMPIR
Krompir sem skuhala v slani vodi in ga zmučkala. Dodala sem mleko in maslo. Naredla pa sem ga predvsem zato, ker ga naš mali obožuje.

BUČKA V OMAKI
Pol bučke sem dobro umila in jo naribala. V ponvi sem na olivnem olju popražila šalotko, dodala strt česen in naribano bučko. Solila sem in dušila en čas. Občasno sem premešala. Na koncu sem zmešala oz. zgostila z mlekom in Gustinom. Končni izid mi je sicer izgledal malo čuden, je pa bila okusna bučka.

SOLATA
Mlada zelena solata.

Ni komentarjev:

Objavite komentar